מחשבים - מבוא לפיתוח ממשקי משתמש

מחשבים
בשנים האחרונות חלו שינויים בצורת פיתוחן של תוכנות מחשב: גובשו מודלים חדשים, יוצרו שיטות פיתוח מתחרות והוכנו תבניות המספקות פתרונות למרבית הבעיות הצצות ועולות ומקשות על המפתחים.
במהלך הקורס נלמד על מספר תחומים שבהם חל שינוי תפיסתי בעולם התוכנה.

נעסוק בנושאים הבאים:
· כיצד מפתחים תוכנה?
· מהו הליך החשיבה בדרך לפיתוח תוכנה חדשה?
· כיצד הופכים את התוכנה שמתפתחים למזמינה, לקלה ללימוד ולאטרקטיבית למשתמש בה?
· כיצד ולשם מה בונים את הממשקים הגרפיים בהם אנו משתמשים בחיי היום יום ב-Word ,Chrome או במשחק בטלפון?
על כל השאלות הנ"ל ועל עוד רבות אחרות בהן ניתקל במהלך לימודינו, נחקור ונלמד.
נתחיל במבוא לפיתוח תוכנה באמצעות שפת תכנות ולאחר שנרכוש מיומנויות בסיסיות, נפתח ממשקים גרפיים באמצעות השפה.
(על ממשק גרפי טרם דיברנו, אך רק נרמוז כי ממשק גרפי פורש את כל האופציות בתוכנה למול עיניו של המשתמש, באופן תמידי.)

אם ברצונך לצאת עימנו למסע מרתק בעולם המחשבים וללמוד את שתיארנו לעיל, מקומך עמנו!